Galeria_zakładamy Nowy album_dodajemy zdjęcia

Regulamin forum
Podania o założenie konta w galerii należy składać w wątku: Nowa galeria - fotki.nagrzyby.pl
Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: Paweł » środa, 27 lipca 2016, 17:44

[ref]SlavoYo24[/ref], masz szczęście bo już szykowałem :ranting: i :glupek: :lol: . Ja do Twojej wchodziłem przez globusik i wszystko było na miejscu. :beer:


Awatar użytkownika

SlavoYo24
Hubiak przyrośnięty
Hubiak przyrośnięty
Posty: 458
Rejestracja: piątek, 10 czerwca 2016, 19:02
Imię: Sławek
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 119 razy
Pochwalony: 272 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: SlavoYo24 » środa, 27 lipca 2016, 17:56

jeszcze jedna:


Awatar użytkownika

Zenit
Założyciel strony oraz forum
Założyciel strony oraz forum
Posty: 73058
Rejestracja: sobota, 26 listopada 2005, 22:30
Imię: Wiesław
Ulubione grzyby: Smardze...
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 48852 razy
Pochwalony: 9010 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: Zenit » środa, 27 lipca 2016, 17:58

SlavoYo24 pisze:QR_BBPOST jeszcze jedna:
ok może trochę tu pokazuje :) bo zrobił się dział porad który jest gdzie indziej - no chyba że ktoś mądry to poprzenosi... Ja się boję że coś zepsuje. :)


Zenit - Wiesław Kamiński Grzyboznawca nr 1561
http://www.NaGrzyby.pl
Galeria 2005-2016 -> https://nagrzyby.pl/galeria/main.php


Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.
Awatar użytkownika

SlavoYo24
Hubiak przyrośnięty
Hubiak przyrośnięty
Posty: 458
Rejestracja: piątek, 10 czerwca 2016, 19:02
Imię: Sławek
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 119 razy
Pochwalony: 272 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: SlavoYo24 » środa, 27 lipca 2016, 18:31

Wrzuciłem 20 zdjęć i odpowiedz: wiadomość ma za mało znaków!
naprawdę super!


Awatar użytkownika

SlavoYo24
Hubiak przyrośnięty
Hubiak przyrośnięty
Posty: 458
Rejestracja: piątek, 10 czerwca 2016, 19:02
Imię: Sławek
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 119 razy
Pochwalony: 272 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: SlavoYo24 » środa, 27 lipca 2016, 18:38




Awatar użytkownika

Zenit
Założyciel strony oraz forum
Założyciel strony oraz forum
Posty: 73058
Rejestracja: sobota, 26 listopada 2005, 22:30
Imię: Wiesław
Ulubione grzyby: Smardze...
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 48852 razy
Pochwalony: 9010 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: Zenit » środa, 27 lipca 2016, 18:40

[ref]SlavoYo24[/ref], jeszcze zaznaczasz wszystko i klikasz klawisz center i jest tak jak u góry :)


Zenit - Wiesław Kamiński Grzyboznawca nr 1561
http://www.NaGrzyby.pl
Galeria 2005-2016 -> https://nagrzyby.pl/galeria/main.php


Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.
Awatar użytkownika

SlavoYo24
Hubiak przyrośnięty
Hubiak przyrośnięty
Posty: 458
Rejestracja: piątek, 10 czerwca 2016, 19:02
Imię: Sławek
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 119 razy
Pochwalony: 272 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2016

Post autor: SlavoYo24 » środa, 27 lipca 2016, 18:50

Ufff.... udało się... chociaż prawie przy tym wyłysiałem,,, hehe... początki są zawsze trudne... następnym razem będzie szybciej i juz nie będę zawracał Wam głowy pytaniami, które powinny być w innym temacie... Tylko mam nadzieję, że fotki Wam się spodobają i wynagrodzą Wam moje wypociny... Pozdrawiam SlavoYo :borowik:


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Galeria_zakładamy Nowy album_dodajemy zdjęcia

Post autor: Paweł » środa, 27 lipca 2016, 19:43

SlavoYo24 pisze:QR_BBPOST Ufff.... udało się... chociaż prawie przy tym wyłysiałem,,, hehe... początki są zawsze trudne... następnym razem będzie szybciej i juz nie będę zawracał Wam głowy pytaniami, które powinny być w innym temacie...
Już są na swoim miejscu , ba nawet relacja lekko się wyprostowała :lol: -> http://forum.nagrzyby.pl/viewtopic.php? ... 98#p550498 :beer: :beer:


ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat