Fotki artystyczne i surrealistyczne

Rozmowy te mniej poważne
Awatar użytkownika

Nadir
Administrator
Administrator
Posty: 17926
Rejestracja: wtorek, 5 października 2010, 23:55
Imię: Piotr
Ulubione grzyby: co roku inne
Lokalizacja: Chełm
Pochwalił: 14107 razy
Pochwalony: 3136 razy

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Nadir » piątek, 20 maja 2016, 00:22

Agnes pisze:QR_BBPOST A teraz?

Podkop... lampa w podłodze! ;)


Awatar użytkownika

Agnes
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2264
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2014, 20:31
Ulubione grzyby: czerwone :)
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwalił: 211 razy
Pochwalony: 1479 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Agnes » wtorek, 24 maja 2016, 00:01

A to już absolutne arcydzieło sztuki współczesnej: nie mam pojęcia, co i od której strony należy oglądać rotfl



Awatar użytkownika

Nadir
Administrator
Administrator
Posty: 17926
Rejestracja: wtorek, 5 października 2010, 23:55
Imię: Piotr
Ulubione grzyby: co roku inne
Lokalizacja: Chełm
Pochwalił: 14107 razy
Pochwalony: 3136 razy

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Nadir » czwartek, 26 maja 2016, 02:34

Agnes pisze:QR_BBPOST nie mam pojęcia, co i od której strony należy oglądać rotfl

Może najpierw od tej mokrej? ;)


Awatar użytkownika

Autor tematu
Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Paweł » środa, 8 czerwca 2016, 19:32

Przemieszczająca się Mycena


Awatar użytkownika

hittmanka
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2403
Rejestracja: poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 09:52
Imię: Zosia
Ulubione grzyby: podgrzybki i prawdziwki... innych jeszcze nie zbieram :(
Lokalizacja: Zabrze
Pochwalił: 669 razy
Pochwalony: 1068 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: hittmanka » czwartek, 23 czerwca 2016, 16:19

Zastanawiałam się gdzie wrzucić tą fotkę :shock: Jakość jej jest kiepska a temat... nie mam pojęcia o co loto. Takie drzewko odkryłam na moim osiedlu :cry: :lol:

Tam jest napisane : " Jak znalazłeś telefon przybij go do drzewa!!! Dzięki :) "



Żadna inna rzecz nie da Ci tyle wolności, co pasja.
Szczęście, które dostajesz zupełnie za darmo...
Awatar użytkownika

Autor tematu
Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Paweł » czwartek, 23 czerwca 2016, 19:11

hittmanka pisze:Zastanawiałam się gdzie wrzucić tą fotkę :shock: Jakość jej jest kiepska a temat... nie mam pojęcia o co loto.
czyli czysty surrealizm :ok:


Awatar użytkownika

Autor tematu
Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Paweł » wtorek, 26 lipca 2016, 15:55

Czas pędzący przez las :lol:



arew33
Zarodnik
Zarodnik
Posty: 3
Rejestracja: środa, 3 sierpnia 2016, 21:18
Imię: Michał
Lokalizacja: Toruń
Pochwalony: 1 raz

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: arew33 » środa, 3 sierpnia 2016, 21:21

Fajne te zdjecia. Bardzo ciekawy wątek. Naprawde mi sie podoba. To moze i ja coś wrzucę jak się dowiem jak się zdjęcia tutaj wstawia :o


Awatar użytkownika

Agnes
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2264
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2014, 20:31
Ulubione grzyby: czerwone :)
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwalił: 211 razy
Pochwalony: 1479 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Agnes » czwartek, 4 sierpnia 2016, 01:44

Paweł pisze:QR_BBPOST Czas pędzący przez las :lol:
O popatrz, nie wiedziałam, co to tak pędzi, a to czas :lol: :ok:



Awatar użytkownika

hittmanka
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2403
Rejestracja: poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 09:52
Imię: Zosia
Ulubione grzyby: podgrzybki i prawdziwki... innych jeszcze nie zbieram :(
Lokalizacja: Zabrze
Pochwalił: 669 razy
Pochwalony: 1068 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: hittmanka » czwartek, 18 sierpnia 2016, 18:25

kilkadziesiąt metrów od telefonów przybitych do drzewa znalazłam taki oto otulacz słupka (w zamyśle to chyba kibicowski szalik Górnika Zabrze ale... komu się chciało) :rotfl:
Niedługo zacznę uważać, że Zabrze to stan umysłu :mrgreen:



Żadna inna rzecz nie da Ci tyle wolności, co pasja.
Szczęście, które dostajesz zupełnie za darmo...
Awatar użytkownika

Autor tematu
Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Paweł » czwartek, 18 sierpnia 2016, 19:34

hittmanka, a może bardziej należało wmontować w wątku -> http://forum.nagrzyby.pl/viewtopic.php?f=58&t=16168 :zhm: , gdyż :fotka: normalna , tylko dzieło artystyczne :D .


Awatar użytkownika

hittmanka
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2403
Rejestracja: poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 09:52
Imię: Zosia
Ulubione grzyby: podgrzybki i prawdziwki... innych jeszcze nie zbieram :(
Lokalizacja: Zabrze
Pochwalił: 669 razy
Pochwalony: 1068 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: hittmanka » czwartek, 18 sierpnia 2016, 19:44

Paweł pisze:QR_BBPOST gdyż :fotka: normalna
Paweł, nie wmówisz mi, że robienie szaliczków słupkom jest normalne :rotfl:


Żadna inna rzecz nie da Ci tyle wolności, co pasja.
Szczęście, które dostajesz zupełnie za darmo...
Awatar użytkownika

Autor tematu
Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Paweł » czwartek, 18 sierpnia 2016, 19:49

hittmanka, :nie: myl pojęć - robienie szaliczków słupkom to rękodzieło :!: , a fotka takiego słupka jest nadal normalna a nie artystyczna :cry: . Gdybyś rozmyła tło , machnęła :fotka: pod dziwnym kątem ... to byłby artyzm :ok:


Awatar użytkownika

hittmanka
Grzybiarz gawędziarz
Grzybiarz gawędziarz
Posty: 2403
Rejestracja: poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 09:52
Imię: Zosia
Ulubione grzyby: podgrzybki i prawdziwki... innych jeszcze nie zbieram :(
Lokalizacja: Zabrze
Pochwalił: 669 razy
Pochwalony: 1068 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: hittmanka » czwartek, 18 sierpnia 2016, 19:56

dla mnie to surrealizm ale na przyszłość jak zrobią czapeczki latarniom miejskim to wrzucę do rękodzieła :ok: :D


Żadna inna rzecz nie da Ci tyle wolności, co pasja.
Szczęście, które dostajesz zupełnie za darmo...
Awatar użytkownika

Zenit
Założyciel strony oraz forum
Założyciel strony oraz forum
Posty: 73058
Rejestracja: sobota, 26 listopada 2005, 22:30
Imię: Wiesław
Ulubione grzyby: Smardze...
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 48852 razy
Pochwalony: 9010 razy
Kontakt:

Fotki artystyczne i surrealistyczne

Post autor: Zenit » piątek, 19 sierpnia 2016, 00:00

hittmanka pisze:QR_BBPOST jak zrobią czapeczki latarniom miejskim to wrzucę do rękodzieła
no proszę ale czy nie szkoda czasu :) nie wiadomo czy latarnie lubią ubranka :)


Zenit - Wiesław Kamiński Grzyboznawca nr 1561
http://www.NaGrzyby.pl
Galeria 2005-2016 -> https://nagrzyby.pl/galeria/main.php


Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat