Dział filmowy
-
Autor tematu - Grzybobiorca
- Posty: 1400
- Rejestracja: niedziela, 23 września 2012, 17:32
- Imię: Emil
- Ulubione grzyby: Mleczaj rydz
- Lokalizacja: Białystok
- Pochwalił: 25 razy
- Pochwalony: 323 razy
Dział filmowy
Uwaga lektura obowiązkowa mini serial historyczny:
Czarnobyl - na filmwebie pierwsze miejsce wśród seriali.
Obejrzałem i polecam. Szkoda tylko że na płatnej platformie. Nie bede robił reklamy ale podpowiem że pierwszy miesiąc za darmo a potem można zrezygnować. Założyłem konto tylko po to aby obejrzeć Czarnobyl.
Czarnobyl - na filmwebie pierwsze miejsce wśród seriali.
Obejrzałem i polecam. Szkoda tylko że na płatnej platformie. Nie bede robił reklamy ale podpowiem że pierwszy miesiąc za darmo a potem można zrezygnować. Założyłem konto tylko po to aby obejrzeć Czarnobyl.
Pozdrawiam
-
- Hubiak
- Posty: 296
- Rejestracja: piątek, 7 października 2016, 15:05
- Imię: Paweł
- Ulubione grzyby: Rydze, kanie, borowiki ..
- Lokalizacja: Zawiercie/Kraków
- Pochwalił: 103 razy
- Pochwalony: 228 razy
- Kontakt:
Dział filmowy
Oj Czarnobyl tak, też zdecydowanie polecam Pierwsze miejsce również na imdb, ogólnie serial ten zdeklasował pod tym względem wszelkie pozostałe.emilos66 pisze:QR_BBPOST Uwaga lektura obowiązkowa mini serial historyczny:
Czarnobyl - na filmwebie pierwsze miejsce wśród seriali.
Obejrzałem i polecam. Szkoda tylko że na płatnej platformie. Nie bede robił reklamy ale podpowiem że pierwszy miesiąc za darmo a potem można zrezygnować. Założyłem konto tylko po to aby obejrzeć Czarnobyl.
Od siebie polecę serial "Dark", niemiecka produkcja, mroczna, tajemnicza, z elementami science-fiction, trochę fantastyki... Opis na filmwebie może nie zachęca "Zaginięcie dzieci ujawnia podwójne życie i nadszarpnięte relacje członków czterech rodzin, łącząc się z wydarzeniami sprzed trzydziestu lat." ... ale jest on taki, żeby zbyt wiele nie zdradzić Również na płatnej platformie.. ale dla takich seriali, jak ktoś ma chwilę wolnego wieczorami naprawdę warto
-
Autor tematu - Grzybobiorca
- Posty: 1400
- Rejestracja: niedziela, 23 września 2012, 17:32
- Imię: Emil
- Ulubione grzyby: Mleczaj rydz
- Lokalizacja: Białystok
- Pochwalił: 25 razy
- Pochwalony: 323 razy
Dział filmowy
Dark rownież polecam teraz drugi sezon obejrzałem. Jest lepszy od pierwszego. A dzis trzeci sezon Stranger things wychodzi. Ta pozycja rownież godna uwagi.
Pozdrawiam
-
Autor tematu - Grzybobiorca
- Posty: 1400
- Rejestracja: niedziela, 23 września 2012, 17:32
- Imię: Emil
- Ulubione grzyby: Mleczaj rydz
- Lokalizacja: Białystok
- Pochwalił: 25 razy
- Pochwalony: 323 razy
Dział filmowy
Po obejrzeniu 3 sezonu Stranger Things stwierdzam że to jeden z lepszych seriali. Polecam.
Pozdrawiam
-
Autor tematu - Grzybobiorca
- Posty: 1400
- Rejestracja: niedziela, 23 września 2012, 17:32
- Imię: Emil
- Ulubione grzyby: Mleczaj rydz
- Lokalizacja: Białystok
- Pochwalił: 25 razy
- Pochwalony: 323 razy
Dział filmowy
W kinach teraz film "Boże ciało". Godny uwagi. Chodź nie każdemu sie spodoba, np. moja żonka przysypiała, a ja nie odrywałem wzroku od ekranu. Pozdro dla grzybniętych.
Pozdrawiam
-
- Grzyb prosty
- Posty: 166
- Rejestracja: wtorek, 27 sierpnia 2013, 11:52
- Pochwalił: 1 raz
- Pochwalony: 59 razy
Dział filmowy
Wybrane z ostatnich dwóch tygodni:
Oiktos (Litość) https://www.filmweb.pl/film/Lito%C5%9B% ... 018-797869 - filmweb twierdzi, że jest to czarna komedia. Żadnej komedii nie uświadczyłem, jest za to dobry film psychologiczny z groteskowym głównym bohaterem, z którym nie należy i nawet nie sposób sie utożsamiać czy próbować zrozumieć, wczuwać się. Ten film trzeba 'obserwować z boku' (myślę, że wiadomo o co chodzi), a refleksja powinna się sama pojawić. Makridis to taki 'Lantimos dla ubogich', w końcówce ładnie odleciał, ale właściwie ona ratuje i 'robi' cały film.
Joker https://www.filmweb.pl/film/Joker-2019-810167 - nie myślałem, że wybiore się na ten film, bo z superbohaterami i całym tym światkiem mi nie po drodze. Jednak po wysłuchaniu paru opinii zdecydowałem sie i nie żałuję. Porządne filmidło.
You Were Never Really Here (Nigdy cię tu nie było) https://www.filmweb.pl/film/Nigdy+ci%C4 ... 017-775228 - a to sobie obejrzałem dzień przed pójściem na Jokera i jest tu masa podobieństw, nie tylko dlatego, że tu i tam główną role gra ten sam aktor. Podobne są również grane przezeń postaci, ich rozterki, dzieciństwo ukazane w krótkich przebitkach, świat który ich ukształtował. Warto obejrzeć oba i sobie porównać.
L'heure de la Sortie (Ostatni dzwonek) https://www.filmweb.pl/film/Ostatni+dzwonek-2018-810363 - szóstka 'dziwnych' uczniów i nauczyciel przychodzący na zastępstwo po tym, jak poprzedni w czasie lekcji wyszedł przez okno na piętrze i nie wrócił. Dobra muzyka i tu też końcówka podnosi moją ocenę filmu.
Papa, sdokhni (Zdychaj , tatulku) https://www.filmweb.pl/film/Zdychaj%2C+ ... 018-825453 - bardzo udana czarna komedia od wschodnich sąsiadów, dużo sztucznej krwi i zabawnych efektów. Nie pozbawiona sensu i ciekawej, choć prostej fabuły. Jakoś tak mi sie ten film skojarzył z Nagmi i Auf bösem boden - takie niskobudżetowe produkcje, które też miło wspominam i są idealnym kinem rozrywkowym, o kilka klas przewyższającym głupawe amerykańskie komedyjki.
Zhmurki (Ciuciubabka) https://www.filmweb.pl/film/Ciuciubabka-2005-166722 - j/w, jeżeli Papa, sdokhni siądzie, to ten też.
Zavod (Fabryka) https://www.filmweb.pl/film/Zavod-2017-785510 - tu już ciężki obraz osadzony w rosyjskiej rzeczywistości. Prawdziwi, nie wypacykowani bohaterowie, ludzie z krwi i kości, po których od pierwszego spojrzenia widać, że znają życie i nie jedno w nim przeszli. Jest mordobicie, jest strzelanina czyli brutalne, dobre męskie kino.
Der Goldene Handschuh (Złota rękawiczka) https://www.filmweb.pl/film/Z%C5%82ota+ ... 019-817552 - Film o seryjnym mordercy, który można opisac jednym słowem - Brzydota, przez duże B. Odradzam wrażliwym, bo każdy kadr to brzydota i odraza, wylewa sie toto z ekranu do tego stopnia, że aż zaczyna nam śmierdzieć w pokoju. Jednocześnie jest w tym obrazie coś, co nie pozwala oderwać od tego oczu, a mi nawet sprawiało dziwną przyjemność. Widocznie jestem chorym poj*bem.
Zhit (Żyć) https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBy%C4%87-2010-606801 - filmowy debiut Jurija Bykova z 2010 (jest też film Wasilija Sigareva o tym samym tytule z 2012 roku). Też film raczej dla facetów, jak najnowszy Zavod wspomniany wyżej (polecam też jego pozostałe filmy - Major i Dureń). Film prosty, w którym znajdziemy też trochę nielogiczności ale przymknijmy na nie oko, bo świetnie sie to ogląda. W filmie pojawia się sześć osób i pies. Jedni polują, inni uciekają. Do końca dociągnie mniej niż połowa.
Oiktos (Litość) https://www.filmweb.pl/film/Lito%C5%9B% ... 018-797869 - filmweb twierdzi, że jest to czarna komedia. Żadnej komedii nie uświadczyłem, jest za to dobry film psychologiczny z groteskowym głównym bohaterem, z którym nie należy i nawet nie sposób sie utożsamiać czy próbować zrozumieć, wczuwać się. Ten film trzeba 'obserwować z boku' (myślę, że wiadomo o co chodzi), a refleksja powinna się sama pojawić. Makridis to taki 'Lantimos dla ubogich', w końcówce ładnie odleciał, ale właściwie ona ratuje i 'robi' cały film.
Joker https://www.filmweb.pl/film/Joker-2019-810167 - nie myślałem, że wybiore się na ten film, bo z superbohaterami i całym tym światkiem mi nie po drodze. Jednak po wysłuchaniu paru opinii zdecydowałem sie i nie żałuję. Porządne filmidło.
You Were Never Really Here (Nigdy cię tu nie było) https://www.filmweb.pl/film/Nigdy+ci%C4 ... 017-775228 - a to sobie obejrzałem dzień przed pójściem na Jokera i jest tu masa podobieństw, nie tylko dlatego, że tu i tam główną role gra ten sam aktor. Podobne są również grane przezeń postaci, ich rozterki, dzieciństwo ukazane w krótkich przebitkach, świat który ich ukształtował. Warto obejrzeć oba i sobie porównać.
L'heure de la Sortie (Ostatni dzwonek) https://www.filmweb.pl/film/Ostatni+dzwonek-2018-810363 - szóstka 'dziwnych' uczniów i nauczyciel przychodzący na zastępstwo po tym, jak poprzedni w czasie lekcji wyszedł przez okno na piętrze i nie wrócił. Dobra muzyka i tu też końcówka podnosi moją ocenę filmu.
Papa, sdokhni (Zdychaj , tatulku) https://www.filmweb.pl/film/Zdychaj%2C+ ... 018-825453 - bardzo udana czarna komedia od wschodnich sąsiadów, dużo sztucznej krwi i zabawnych efektów. Nie pozbawiona sensu i ciekawej, choć prostej fabuły. Jakoś tak mi sie ten film skojarzył z Nagmi i Auf bösem boden - takie niskobudżetowe produkcje, które też miło wspominam i są idealnym kinem rozrywkowym, o kilka klas przewyższającym głupawe amerykańskie komedyjki.
Zhmurki (Ciuciubabka) https://www.filmweb.pl/film/Ciuciubabka-2005-166722 - j/w, jeżeli Papa, sdokhni siądzie, to ten też.
Zavod (Fabryka) https://www.filmweb.pl/film/Zavod-2017-785510 - tu już ciężki obraz osadzony w rosyjskiej rzeczywistości. Prawdziwi, nie wypacykowani bohaterowie, ludzie z krwi i kości, po których od pierwszego spojrzenia widać, że znają życie i nie jedno w nim przeszli. Jest mordobicie, jest strzelanina czyli brutalne, dobre męskie kino.
Der Goldene Handschuh (Złota rękawiczka) https://www.filmweb.pl/film/Z%C5%82ota+ ... 019-817552 - Film o seryjnym mordercy, który można opisac jednym słowem - Brzydota, przez duże B. Odradzam wrażliwym, bo każdy kadr to brzydota i odraza, wylewa sie toto z ekranu do tego stopnia, że aż zaczyna nam śmierdzieć w pokoju. Jednocześnie jest w tym obrazie coś, co nie pozwala oderwać od tego oczu, a mi nawet sprawiało dziwną przyjemność. Widocznie jestem chorym poj*bem.
Zhit (Żyć) https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBy%C4%87-2010-606801 - filmowy debiut Jurija Bykova z 2010 (jest też film Wasilija Sigareva o tym samym tytule z 2012 roku). Też film raczej dla facetów, jak najnowszy Zavod wspomniany wyżej (polecam też jego pozostałe filmy - Major i Dureń). Film prosty, w którym znajdziemy też trochę nielogiczności ale przymknijmy na nie oko, bo świetnie sie to ogląda. W filmie pojawia się sześć osób i pies. Jedni polują, inni uciekają. Do końca dociągnie mniej niż połowa.
-
- Grzyb prosty
- Posty: 166
- Rejestracja: wtorek, 27 sierpnia 2013, 11:52
- Pochwalił: 1 raz
- Pochwalony: 59 razy
Dział filmowy
Podbrosy (Podrzutki) https://www.filmweb.pl/film/Podrzutki-2018-810094 - krótki wycinek z życia niechcianego dziecka. Jak pojawia się wizja zarobienia na nim kasy to pojawia się też matka, której nagle jest potrzebne i 'kochane', jak nie - wracaj tam gdzie cię zostawiłam.
Zhit (Żyć) https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBy%C4%87-2012-648416 - cholernie przygnębiający i skrajnie smutny obraz. Wczuwając się w przedstawione historie trzeba dłuższej chwili, by się pozbierać po seansie. Nie polecam oglądać w słabszym psychicznie czasie. Rzecz o tym, w jaki sposób radzimy sobie ze śmiercią kochanych osób.
The VVitch: A New-England Folktale (Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii) https://www.filmweb.pl/film/Czarownica% ... 015-729157 - świetny moim zdaniem, hmm.. horror? Bardziej podciągnąłbym to pod film psychologiczny z elementami fantasy. Mamy tu całe spektrum zaburzeń psychicznych będących konsekwencją indoktrynacji w hermetycznym społeczeństwie, a następnie życia w odosobnieniu i popadania w kolejne pułapki własnego umysłu.
Ready or not (Zabawa w pochowanego) https://www.filmweb.pl/film/Zabawa+w+po ... 019-827264 - bardzo dobra czarna komedia, takie 'Get out' na wesoło. Wartka akcja, sporo krwi i trupów. Polecam na poprawę humoru
Sedmikrásky (Stokrotki) https://www.filmweb.pl/film/Stokrotki-1966-117957 - stareńki film, ale bardzo barwny i zabawny. Historia dwóch dziewcząt bawiących się życiem i starszymi mężczyznami, których naciągają wykorzystując swoją atrakcyjność i ich naiwność.
Aniara https://www.filmweb.pl/film/Aniara-2018-828446 - dramat s-f, dość oryginalny w swoim gatunku. W wyniku awarii statek kosmiczny zbacza z obranego kursu i podróż mająca trwać kilka tygodni zamienia się w dwa lata, a może i więcej? Ciekawe przedstawienie zmieniających się zachowań ludzkich w wyniku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, na które nie mamy wpływu i konieczności życia na niewielkiej przestrzeni, bez możliwości ucieczki.
Peul-lan-da-seu-eui Gae (Szczekające psy nie gryzą) https://www.filmweb.pl/film/Szczekaj%C4 ... 000-155668 - jeden z pierwszych filmów Joon-ho Bong'a, twórcy tegorocznego hitu 'Parasite'. Historia toczy się wokół kolesia, któremu przeszkadza ujadający ciągle pies, więc postanawia go uciszyć. Jednak jest też sporo wątków pobocznych i jak to w koreańskich produkcjach, pomieszania gatunków.
Ray & Liz https://www.filmweb.pl/film/Ray+i+Liz-2018-811020 - porządny, ciężki dramat ukazujący losy patologicznej rodziny. Niezaradni rodzice, niepotrafiący zmienić swojego życia i podjęcia jakiegokolwiek działania by wyjść z biedy, dzieci pozostawione na pastwę losu, nie uczone niczego, może i kochane ale skąd mają o tym wiedzieć, skoro miłości im się nie okazuje. Smutny film o smutnej egzystencji.
The Professor (Richard mówi do widzenia) https://www.filmweb.pl/film/The+Professor-2018-806052 - krótki opis z filmweb: 'Profesor diametralnie zmienia swoje nastawienie do życia, gdy dowiaduje się że jest nieuleczalnie chory'. Brzmi banalnie? Zaufajcie tej produkcji, tym bardziej, że główną rolę gra Johnny Depp, który jak zawsze robi robotę.
Aritmiya (Arytmia) https://www.filmweb.pl/film/Arytmia-2017-788304 - Rosja jak zwykle nie zawodzi, na wskroś realistyczny i brutalny obraz przedstawiający kawałek prawdziwego życia, bez zbędnego efekciarstwa i moralizatorstwa. Obserwujemy tu fragment życia zawodowego i prywatnego lekarza alkoholika, będącego członkiem załogi karetki i pielęgniarki Katii, którzy pozostają w związku. Gorąco polecam ten film.
Zhit (Żyć) https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBy%C4%87-2012-648416 - cholernie przygnębiający i skrajnie smutny obraz. Wczuwając się w przedstawione historie trzeba dłuższej chwili, by się pozbierać po seansie. Nie polecam oglądać w słabszym psychicznie czasie. Rzecz o tym, w jaki sposób radzimy sobie ze śmiercią kochanych osób.
The VVitch: A New-England Folktale (Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii) https://www.filmweb.pl/film/Czarownica% ... 015-729157 - świetny moim zdaniem, hmm.. horror? Bardziej podciągnąłbym to pod film psychologiczny z elementami fantasy. Mamy tu całe spektrum zaburzeń psychicznych będących konsekwencją indoktrynacji w hermetycznym społeczeństwie, a następnie życia w odosobnieniu i popadania w kolejne pułapki własnego umysłu.
Ready or not (Zabawa w pochowanego) https://www.filmweb.pl/film/Zabawa+w+po ... 019-827264 - bardzo dobra czarna komedia, takie 'Get out' na wesoło. Wartka akcja, sporo krwi i trupów. Polecam na poprawę humoru
Sedmikrásky (Stokrotki) https://www.filmweb.pl/film/Stokrotki-1966-117957 - stareńki film, ale bardzo barwny i zabawny. Historia dwóch dziewcząt bawiących się życiem i starszymi mężczyznami, których naciągają wykorzystując swoją atrakcyjność i ich naiwność.
Aniara https://www.filmweb.pl/film/Aniara-2018-828446 - dramat s-f, dość oryginalny w swoim gatunku. W wyniku awarii statek kosmiczny zbacza z obranego kursu i podróż mająca trwać kilka tygodni zamienia się w dwa lata, a może i więcej? Ciekawe przedstawienie zmieniających się zachowań ludzkich w wyniku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, na które nie mamy wpływu i konieczności życia na niewielkiej przestrzeni, bez możliwości ucieczki.
Peul-lan-da-seu-eui Gae (Szczekające psy nie gryzą) https://www.filmweb.pl/film/Szczekaj%C4 ... 000-155668 - jeden z pierwszych filmów Joon-ho Bong'a, twórcy tegorocznego hitu 'Parasite'. Historia toczy się wokół kolesia, któremu przeszkadza ujadający ciągle pies, więc postanawia go uciszyć. Jednak jest też sporo wątków pobocznych i jak to w koreańskich produkcjach, pomieszania gatunków.
Ray & Liz https://www.filmweb.pl/film/Ray+i+Liz-2018-811020 - porządny, ciężki dramat ukazujący losy patologicznej rodziny. Niezaradni rodzice, niepotrafiący zmienić swojego życia i podjęcia jakiegokolwiek działania by wyjść z biedy, dzieci pozostawione na pastwę losu, nie uczone niczego, może i kochane ale skąd mają o tym wiedzieć, skoro miłości im się nie okazuje. Smutny film o smutnej egzystencji.
The Professor (Richard mówi do widzenia) https://www.filmweb.pl/film/The+Professor-2018-806052 - krótki opis z filmweb: 'Profesor diametralnie zmienia swoje nastawienie do życia, gdy dowiaduje się że jest nieuleczalnie chory'. Brzmi banalnie? Zaufajcie tej produkcji, tym bardziej, że główną rolę gra Johnny Depp, który jak zawsze robi robotę.
Aritmiya (Arytmia) https://www.filmweb.pl/film/Arytmia-2017-788304 - Rosja jak zwykle nie zawodzi, na wskroś realistyczny i brutalny obraz przedstawiający kawałek prawdziwego życia, bez zbędnego efekciarstwa i moralizatorstwa. Obserwujemy tu fragment życia zawodowego i prywatnego lekarza alkoholika, będącego członkiem załogi karetki i pielęgniarki Katii, którzy pozostają w związku. Gorąco polecam ten film.
-
Autor tematu - Grzybobiorca
- Posty: 1400
- Rejestracja: niedziela, 23 września 2012, 17:32
- Imię: Emil
- Ulubione grzyby: Mleczaj rydz
- Lokalizacja: Białystok
- Pochwalił: 25 razy
- Pochwalony: 323 razy
Dział filmowy
Wczoraj Joker obejrzany. Bardzo dobra pozycja.
W kinach teraz 1917.
I polska pozycja o gangsterce kolega był i poleca film.
W kinach teraz 1917.
I polska pozycja o gangsterce kolega był i poleca film.
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 2309
- Rejestracja: niedziela, 6 kwietnia 2008, 17:36
- Imię: Mirosław
- Ulubione grzyby: opieńka prawdziwek podgrzybek
- Lokalizacja: wodzisław śląski
- Pochwalił: 76 razy
- Pochwalony: 598 razy
Dział filmowy
Michał zlikwidujesz link reklamowy czy mam w tym pomóc? ps. Post usunięty ,Włóczykij.
Ciekawość to pierwszy stopień do znalezienia grzyba.
-
- Grzybuś malutki
- Posty: 28
- Rejestracja: czwartek, 31 marca 2016, 17:48
- Imię: Przemek
- Ulubione grzyby: Borowiki
- Pochwalił: 7 razy
- Pochwalony: 13 razy
Dział filmowy
Podobają mi się filmy / seriale z nutką sci-fi, gdzie przebija się jakiś mistycyzm, zjawiska paranormalne, coś niezwykłego, ezoterycznego. Obejrzałem wiele takich produkcji, a może nawet większość, albo i zdecydowaną większość Ostatnio moją uwagę przykuł serial Dark. Jest to pierwszy niemiecki serial, który wyprodukował Netflix. A teraz sam serial … Jeżeli lubisz seriale pełne zagadek, przewrotnych zakończeń, który trzymają w napięciu do ostatniej chwili, a przy tym wszystko oplecione przez fantastykę naukową, to serial Dark z pewnością Ci się spodoba. Niżej macie trailer
https://www.youtube.com/watch?v=rrwycJ08PSA
https://www.youtube.com/watch?v=rrwycJ08PSA
-
- Grzybuś malutki
- Posty: 28
- Rejestracja: czwartek, 31 marca 2016, 17:48
- Imię: Przemek
- Ulubione grzyby: Borowiki
- Pochwalił: 7 razy
- Pochwalony: 13 razy
Dział filmowy
Są tutaj fani serialu Stranger Things?
Oglądałem pierwszy sezon, potem drugi, a niedawno skończyłem trzeci sezon ... No i właśnie ten trzeci sezon bardzo mnie zawiódł. Może i ten mroczny klimat był, ale wszystko przewidywalne, mało ciekawe, bez tego "czegoś" z poprzednich części. Niedługo pojawi się sezon czwarty. Trailer w sieci już jest i zapowiada się interesująco, ale zobaczymy jak to będzie.
Pozdrowienia z Rosji
https://www.youtube.com/watch?v=A9xi3NGOjWc
Oglądałem pierwszy sezon, potem drugi, a niedawno skończyłem trzeci sezon ... No i właśnie ten trzeci sezon bardzo mnie zawiódł. Może i ten mroczny klimat był, ale wszystko przewidywalne, mało ciekawe, bez tego "czegoś" z poprzednich części. Niedługo pojawi się sezon czwarty. Trailer w sieci już jest i zapowiada się interesująco, ale zobaczymy jak to będzie.
Pozdrowienia z Rosji
https://www.youtube.com/watch?v=A9xi3NGOjWc
Dział filmowy
jestem jestem najgorsze jest to że trzeba zawsze czekać na te nowe sezony tyle.
Kasy fiskalne http://www.netpol.eu/urzadzenia/kasy-fi ... ansk-sopot