Nasi pupile i nie tylko


Ted
Grzybeczek
Grzybeczek
Posty: 74
Rejestracja: piątek, 12 sierpnia 2005, 12:09
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 1 raz

Post autor: Ted » wtorek, 25 lipca 2006, 20:30

Niestety spłuczki nie uruchamia bo za ciężko chodzi, choć zauważyłem, że miała na to niejednokrotnie ochotę. Kiedy przez przypadek zamkniemy deskę chodzi za domownikami dotąd aż domyślimy się o co chodzi. Nikt jej tego nie uczył. Papier toaletowy z dozownika regularnie wciąga do muszli. Czasami jest to połowa rolki.


Ted
Awatar użytkownika

Autor tematu
Termit
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 22555
Rejestracja: niedziela, 24 października 2004, 00:00
Ulubione grzyby: Boletus erythropus
Lokalizacja: M Kotlinka
Pochwalił: 14 razy
Pochwalony: 1458 razy
Kontakt:

Post autor: Termit » wtorek, 25 lipca 2006, 21:09

Ted kotka super a papier toaletowy też potrafi używać
fajny mało powiedziane tylko strasznie dużo papieru zużywa


Dopiero poniedziałek, a tyle się zdarzyło...

""""Może się spotkamy znów po kilku latach
Może właśnie tutaj lub na końcu świata-
Zapamiętaj tylko, że się nie zmieniłem
Myślę, co myślałem, wierzę w co wierzyłem""""

Marta
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1372
Rejestracja: piątek, 25 lutego 2005, 19:26
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 14 razy

Post autor: Marta » wtorek, 1 sierpnia 2006, 10:54

I stało się to co nieuniknione - Rysia ma czwórkę kociąt :!: Ojciec znany, a sąsiad już wie, że w imieniu Dzikiego Miska będzie płacił alimenty :!: :lol: Obrazek Rysia z maleństwami Obrazek Maleństwa Obrazek Czaruś Obrazek Kropka Obrazek Kajtuś Obrazek Loluś :D :D :D :D


Awatar użytkownika

Elma
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1034
Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 20:01
Ulubione grzyby: Borowiczki, maślaczki, podgrzybki, kurki, rydze i .... cała reszta!
Pochwalony: 1 raz

Post autor: Elma » wtorek, 1 sierpnia 2006, 11:31

O ... jej!!!!
O ... jeeej!!!
Marta!!!
Jakie cuda!!!
Prześliczne!
Szkoda, że muszą UROSNĄĆ...
:shock: :lol: :lol:

Obrazek


Elmira Brzozowska

Miłość jest jak nasionko leśne, z wiatrem szybko leci, ale gdy drzewem w sercu wyrośnie, to tylko chyba razem z sercem wyrwać je można /H. Sienkiewicz, Potop/
Awatar użytkownika

Autor tematu
Termit
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 22555
Rejestracja: niedziela, 24 października 2004, 00:00
Ulubione grzyby: Boletus erythropus
Lokalizacja: M Kotlinka
Pochwalił: 14 razy
Pochwalony: 1458 razy
Kontakt:

Post autor: Termit » wtorek, 1 sierpnia 2006, 11:48

Marta, fajne kociaki :!: ale wiecie co mi sie przypomniało :?: Krzycho tez ma przychowek :lol:

Obrazek


Dopiero poniedziałek, a tyle się zdarzyło...

""""Może się spotkamy znów po kilku latach
Może właśnie tutaj lub na końcu świata-
Zapamiętaj tylko, że się nie zmieniłem
Myślę, co myślałem, wierzę w co wierzyłem""""
Awatar użytkownika

grzegorzww
Gimnazjalista pozyskiwacz
Gimnazjalista  pozyskiwacz
Posty: 1516
Rejestracja: środa, 17 maja 2006, 19:42
Ulubione grzyby: czarka
Lokalizacja: Sępólno Kr.
Pochwalony: 19 razy

Post autor: grzegorzww » wtorek, 1 sierpnia 2006, 12:08

Marta pisze:będzie płacił alimenty
Piękne, przecudne!!!! :) Pamiętaj Marto, że należy Ci się poczwórne BECIKOWE!! :lol:



anja
Hubiak przyrośnięty
Hubiak przyrośnięty
Posty: 989
Rejestracja: wtorek, 9 sierpnia 2005, 15:22
Pochwalony: 2 razy

Post autor: anja » wtorek, 1 sierpnia 2006, 12:45

Loluś jest CUDNY!!!!!! :)



Marta
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1372
Rejestracja: piątek, 25 lutego 2005, 19:26
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 14 razy

Post autor: Marta » wtorek, 1 sierpnia 2006, 12:52

grzegorzww pisze: Pamiętaj Marto, że należy Ci się poczwórne BECIKOWE!! :lol:
Grzegorz, masz rację :!: :wink: :lol:


Awatar użytkownika

Elma
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1034
Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 20:01
Ulubione grzyby: Borowiczki, maślaczki, podgrzybki, kurki, rydze i .... cała reszta!
Pochwalony: 1 raz

Post autor: Elma » wtorek, 1 sierpnia 2006, 13:52

Te małe zwierzaczki są ROZKOSZNE ! ! !


Elmira Brzozowska

Miłość jest jak nasionko leśne, z wiatrem szybko leci, ale gdy drzewem w sercu wyrośnie, to tylko chyba razem z sercem wyrwać je można /H. Sienkiewicz, Potop/

Zibi
Grzyb "trujący" na okrągło
Grzyb "trujący" na okrągło
Posty: 4704
Rejestracja: piątek, 24 grudnia 2004, 19:12
Ulubione grzyby: Borowiki
Lokalizacja: Busko Zdrój
Pochwalony: 17 razy

Post autor: Zibi » wtorek, 1 sierpnia 2006, 15:55

Marta,a ten Czaruś jakiś taki niebieski :| :| :|


Awatar użytkownika

alfredo
Hubiak
Hubiak
Posty: 292
Rejestracja: wtorek, 30 maja 2006, 13:52
Ulubione grzyby: Borowik szlachetny
Lokalizacja: N. Wisnicz
Pochwalony: 2 razy

Post autor: alfredo » wtorek, 1 sierpnia 2006, 16:12

Chetnie wziąłbym Lolusia, ale czy mój stary kocurek Łatek sie z nim zgodzi?



Marta
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1372
Rejestracja: piątek, 25 lutego 2005, 19:26
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 14 razy

Post autor: Marta » wtorek, 1 sierpnia 2006, 16:17

Zibi pisze:Marta,a ten Czaruś jakiś taki niebieski :| :| :|
Nie, jest cały czarny. "Przekłamanie" kolorów :D
Alfredo, tylko ja nie jestem do końca pewna czy to nie jest Lola. Muszę sprawdzić następnym razem :D


Awatar użytkownika

Zenit
Założyciel strony oraz forum
Założyciel strony oraz forum
Posty: 73057
Rejestracja: sobota, 26 listopada 2005, 22:30
Imię: Wiesław
Ulubione grzyby: Smardze...
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 48844 razy
Pochwalony: 9010 razy
Kontakt:

Post autor: Zenit » wtorek, 1 sierpnia 2006, 19:26

Gdy byłem kilka dni temu w górach miałem okazję spotkać takiego ulubieńca Madzi :)
Czy często spotykacie coś takiego... ?
Obrazek


Zenit - Wiesław Kamiński Grzyboznawca nr 1561
http://www.NaGrzyby.pl
Galeria 2005-2016 -> https://nagrzyby.pl/galeria/main.php


Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.
Awatar użytkownika

Gabi
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 15395
Rejestracja: czwartek, 16 marca 2006, 14:58
Ulubione grzyby: Smardze, borowiki, kanie ...
Lokalizacja: Dijon
Pochwalił: 24 razy
Pochwalony: 2090 razy

Post autor: Gabi » wtorek, 1 sierpnia 2006, 19:39

Prezesie :!: Taki wypadek :!: To byl przypadek czy ktos celowo to zrobil ? Tutaj bardzo czesto sie zdarza, ze psom "wlasciciele" (takich dziadow to bym ....) obcinaja uszy, zeby nie mozna bylo odnalezc wlasciciela :(

[ Dodano: 2006-08-01, 19:47 ]
A! Chcialabym sie dowiedziec jak moge zamiescic tutaj, zdjecie mojego pupila - krolika ?


W zyciu trzeba wszystkiego poprobowac
Awatar użytkownika

Zenit
Założyciel strony oraz forum
Założyciel strony oraz forum
Posty: 73057
Rejestracja: sobota, 26 listopada 2005, 22:30
Imię: Wiesław
Ulubione grzyby: Smardze...
Lokalizacja: Kraków
Pochwalił: 48844 razy
Pochwalony: 9010 razy
Kontakt:

Post autor: Zenit » wtorek, 1 sierpnia 2006, 19:49

Gabi pisze:Prezesie :!: Taki wypadek :!: To byl przypadek czy ktos celowo to zrobil ?
Z tego co wiem on taki się urodził ale jakoś się tym nie przejmuje i inni też go lubią :)


Zenit - Wiesław Kamiński Grzyboznawca nr 1561
http://www.NaGrzyby.pl
Galeria 2005-2016 -> https://nagrzyby.pl/galeria/main.php


Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat