Strona 4 z 7

: czwartek, 13 lutego 2014, 11:32
autor: Nadir
Sensibility pisze:Wojtas, nie zauważyłeś a ta twoja fotka brała już udział w konkursie wcześniej. :?
http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/1072458-1/P1050848.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wczoraj czegoś szukałam i ją namierzyłam. ;) :lol:
Jak sobie przypomnę, gdzie to podam link.
Znalazłam, jest tutaj: viewtopic.php?f=40&t=14509
Zaraz się tym zajmę... :)

: czwartek, 13 lutego 2014, 11:49
autor: Nadir
Wojtas, :584: :-D
Fotka została zdyskwalifikowana :)

Sensibility, dzięki za czujność :ok: Rozwiązanie już na to mamy... :)
Głosowania nie przerywamy.
Kto już głosował, ma teraz możliwość poprawić (edytować) swoje głosowanie - jeśli zaznaczał fotkę nr 30, to może to zaznaczenie zmienić na inną fotkę, a reszta zaznaczonych wcześniej głosów mu "nie ucieknie".

Kto jeszcze nie głosował - proszę przy głosowaniu pomijać pozycję nr 30.

: czwartek, 13 lutego 2014, 13:14
autor: Sensibility
Nadir, super to załatwiłeś. :)
Ja już za radą Pawła zaznaczam fotki, które wstawiam do konkursu, dając do nich dopisek konkurs, a jak nieraz zapomnę zaznaczyć to potem wertuję wszystkie ankiety i sprawdzam. :x
I właśnie wczoraj tak sprawdzałam a że fotka Wojtasa rzuca się w oczy to mi się też rzuciła ( jestem wzrokowcem). ;) :lol:

: czwartek, 13 lutego 2014, 15:52
autor: barbra
:)

: czwartek, 13 lutego 2014, 20:56
autor: Jimmy6
:ok:

: czwartek, 13 lutego 2014, 22:37
autor: Leszek/S
Sensibility pisze:Nadir, super to załatwiłeś.
Faktycznie suuuuuper ! :doh: Zdaje się, że można głosować w nieskończoność - ja mam cały czas możliwość głosowania :ranting:

: czwartek, 13 lutego 2014, 22:53
autor: Zenit
Leszek/S pisze: Zdaje się, że można głosować w nieskończoność - ja mam cały czas możliwość głosowania :ranting:
masz racje coś Nadir przedobrzył było uznać że te głosy się nie liczą i trudno a tak jest majana...

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:00
autor: Leszek/S
Zenit pisze:coś Nadir przedobrzył było uznać że te głosy się nie liczą
Było nie ruszać, a po wygaśnięciu ankiety zdyskwalifikować fotkę, tak samo było zrobić w ankiecie rocznej. :tak:

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:11
autor: Zenit
Leszek/S pisze:tak samo było zrobić w ankiecie rocznej. :tak:
o nie tu było dobrze weszła nowa fotka z 2 pozycji i głosowanie było od nowa i jest ok .

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:25
autor: Leszek/S
Zenit pisze:o nie tu było dobrze weszła nowa fotka z 2 pozycji i głosowanie było od nowa i jest ok
No nie do końca, bo kierując się regulaminem, który mówi:
§ 23. Zdjęcia wygrywające w ankietach miesiąca biorą z urzędu udział w ankiecie roku
fotka z pozycji drugiej nie była nigdy fotką wygrywającą w ankiecie miesiąca :) :tak:

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:31
autor: Zenit
Leszek/S pisze:fotka z pozycji drugiej nie była nigdy fotką wygrywającą w ankiecie miesiąca :) :tak:
ale w przypadku dyskwalifikacji jakie dokonał autor zdjęcia wygrywającego naturalną sprawą jest że ten co był drugi w tym wypadku jest pierwszy... to jest naturalne i nie podlega wątpliwości.
Oglądałem dziś bieg łyżwiarski 4 zawodniczki ostania była Chinka jedna z zawodniczek odcięła dwie kolejne... bieg ukończyły wszystkie China wygrała ta co podcięła została zdyskwalifikowana. To była dobra decyzja... :) i w tym wypadku jest podobnie :)

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:39
autor: Leszek/S
Zenit pisze:ale w przypadku dyskwalifikacji jakie dokonał autor zdjęcia wygrywającego
Piszę o tym w jaki sposób można było uniknąć niepotrzebnych komplikacji, a co do regulaminu to myślę, że nikt do Strasburga z tego powodu odwoływać się nie będzie. :lol: ;)

: czwartek, 13 lutego 2014, 23:40
autor: Zenit
Leszek/S pisze:że nikt do Strasburga z tego powodu odwoływać się nie będzie :lol: ;)
też tak myślę :)

: piątek, 14 lutego 2014, 00:09
autor: gregforet
:jupi:

: piątek, 14 lutego 2014, 08:35
autor: Nadir
Leszek/S pisze:Zdaje się, że można głosować w nieskończoność - ja mam cały czas możliwość głosowania :ranting:
Nie przeżywaj. :lol:
Głos możesz poprawiać tylko do końca trwania ankiety, a nie w nieskończoność. W dodatku - możesz ale nie musisz rotfl
Zresztą, chyba nie do końca rozumiesz jak działa ankieta... :) To, że można w bieżącej ankiecie zmieniać głos - nie oznacza, że za kazdym razem oddajesz nowy głos, tylko go zwyczajnie edytujesz (identycznie jak edytujesz posta).
Zacytuję Ci jak nazywa się ta opcja w ankiecie: "Pozwól na zmianę głosu". Nie jest to "Pozwól glosować wielokrotnie", bo to by znaczyło dokładnie to co sugerujesz :)
Opcja edytowania jest w zasadzie użyteczna dla maruderów, co nie potrafią się zdecydować. My normalnie jej nie używamy, bo u nas maruderów nie ma :cool2: , a raczej ....chyba nie ma :| rotfl , więc w ankietach tego nie używamy. Ale można jej użyć w sytuacji wyjątkowej :)
Leszek/S pisze:§ 23. Zdjęcia wygrywające w ankietach miesiąca biorą z urzędu udział w ankiecie roku
No to spróbuj "z urzędu" wstawić do ankiety nieistniejące zdjęcie. Powodzenia... :lol:
Tak naprawdę - regulamin nie przewiduje sytuacji, jaka zaistniała w w jednej i drugiej ankiecie :)

Porównawczo z ankietą roku... W tamtej mieliśmy sytuację, w której nowe zdjęcie zastąpiło poprzednie zdjęcie, więc oddane juz głosy trzeba było skasować.
Tutaj mamy sytuację, że zdjęcie tylko "znikło", ale nie wstawiamy w jego miejsce nowego. Głosy oddane na usunięte zdjęcie były by stracone, więc umożliwiłem głosującym ten jeden "punkt głosowy" poprawić (jeśli głosowali na nr 30). Możliwość edytowania głosu przy opcji wyboru 9 "sztuk" - sprawia, że głosujący nie musi pamiętać na co już głosował. Gdybym zresetował tę ankietę, to każdy kto już głosował - główkował by się od nowa nad całym swoim głosowaniem :)
Zenit pisze:masz racje coś Nadir przedobrzył było uznać że te głosy się nie liczą i trudno a tak jest majana...
Nie ma żadnej maniany, wszystko jest pod kontrolą.
Leszek/S, Zenit, nie bijcie piany, tylko głosujcie :P :D