Fotorelacje z grzybobrań 2018

Awatar użytkownika

Sysunia
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 7498
Rejestracja: sobota, 4 stycznia 2014, 11:13
Imię: Krystyna
Ulubione grzyby: z Czerwonej listy
Pochwalił: 3824 razy
Pochwalony: 7006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sysunia » wtorek, 11 grudnia 2018, 22:28

Paweł pisze:QR_BBPOST Grudniowe okazy .
Paweł, :brawo: :brawo: Niestety nie było mi dane być w grudniu w lesie. Dzisiaj wreszcie miałam chwilę, ale tak biło :520: że odpuściłam. Bardzo jestem ciekawa, co tam krzaczorach piszczy.
iwciagr, fajne znaleziska i dodatku ciekawe z Krainy Maciupków. :ok:
Sensibility, dobrze, że zaginęła Ci w akcji jedna relacja, bo miło pooglądać grzybki, na które obecnej chwili szans nie ma. :brawo: Ten pękaty podgrzybek - miodzio. :)
gonzo, :brawo: za oba wypady i to w ekstremalnych warunkach. :ok: Kolejne ciekawe znaleziska i w całkiem sporych ilościach jak na krótki czas buszowania. :)


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Paweł » czwartek, 13 grudnia 2018, 10:51

Sysunia pisze:SysuniaQR_BBPOST Bardzo jestem ciekawa, co tam krzaczorach piszczy.
Zatem , wystarczy rzucić ;) na okazy gonzo :) . U niego się dzieje , a ja chyba straciłem wenę wyszukiwania :cry: .

gonzo, :ok: :brawo: za dwa wejścia smoka :D .

Przeszukałem jedno ze stanowisk czarki , ale nie miałem okazji ich trafić. Możliwe , że są , ale przykryte warstwą liści. :(
W zastępstwie :) , upolowałem buławki.

Fałdówek pod dostatkiem , tak samo jak kisielnic.

Łysiczki kończą żywot - całkowicie pozbawione swojej urody.





Płomiennice zimowe w małych ilościach , pozostały na rozmnażanie. :)


Awatar użytkownika

Sysunia
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 7498
Rejestracja: sobota, 4 stycznia 2014, 11:13
Imię: Krystyna
Ulubione grzyby: z Czerwonej listy
Pochwalił: 3824 razy
Pochwalony: 7006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sysunia » sobota, 15 grudnia 2018, 15:28

Paweł, :brawo: :brawo:
Ponad 2 tygodnie bez wypadu do lasu! Dziś wiedziałam, że bez względu na aurę muszę zajrzeć w moje leśne rewiry. I faktycznie, niby tylko 2-. ale silny wiatr robił swoje. Od 2 godzin jestem w domu, a czuję ten chłód nadal. Brrrr.















Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku powtórzyć taką wycieczkę. :) :papa:


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Paweł » sobota, 15 grudnia 2018, 20:34

Sysunia pisze:Sysunia,QR_BBPOST Dziś wiedziałam, że bez względu na aurę muszę zajrzeć w moje leśne rewiry
:ok: :brawo: :brawo: , znakomite okazy pokryte bielszą bielą :) . Ja ciągle czekam wraz z soplówką / chyba jeszcze trzyma fason :zhm: /na zimową szatę.

W środę trochę się rozbrykałem z ilością :fotka: , ale coś trzeba robić , jak panuje ziąb. ;)













Do jajecznicy :mniam: trafiły płomiennice , gąski i wodnichy.


Awatar użytkownika

iwciagr
Hubiak
Hubiak
Posty: 369
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2017, 19:42
Imię: Iwona
Ulubione grzyby: Muchomory czerwone ;)
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwalił: 358 razy
Pochwalony: 615 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: iwciagr » sobota, 15 grudnia 2018, 20:47

Sysunia, gonzo, Paweł, dziękuję. :) U mnie zrobiło się zimowo... I tylko jedno zdjęcie z grzybkami. :fotka: :roll:



Awatar użytkownika

Sysunia
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 7498
Rejestracja: sobota, 4 stycznia 2014, 11:13
Imię: Krystyna
Ulubione grzyby: z Czerwonej listy
Pochwalił: 3824 razy
Pochwalony: 7006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sysunia » sobota, 15 grudnia 2018, 21:29

Paweł, dzięki i vice versa. :ok: U Ciebie grzybki w dobrej formie, u mnie zamrażane i odmrażane na przemian.
iwciagr pisze:QR_BBPOST U mnie zrobiło się zimowo...
iwciagr, piękne zdjęcia. :ok: Uwielbiam takie klimaty. U mnie może będzie podobnie, bo od popołudnia sypie. :)


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Paweł » niedziela, 16 grudnia 2018, 20:53

iwciagr pisze:iwciagrQR_BBPOST U mnie zrobiło się zimowo...
Zacny widok sadzawki w Otominie ;) . Ja ciągle czekam na biały puszek.


Dzisiaj były oprószone obszary na otwartej przestrzeni i parę :fotka: wykonałem.




bonusowe pąki


Awatar użytkownika

Sensibility
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 18788
Rejestracja: wtorek, 12 lutego 2008, 19:30
Imię: Grażyna
Ulubione grzyby: borowik kania koźlarz
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwalił: 1374 razy
Pochwalony: 5878 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sensibility » poniedziałek, 17 grudnia 2018, 19:51

gonzo pisze:QR_BBPOST W sam raz na kotleciki :eat:
Żadnego z tych wielkich opieniek nie zerwałam,bo stwierdziłam, że są z stare i miały jakiś nalot, który uznałam za zarodniki więc wszystkie zostały w lesie.
Tylko je fotografowałam. :)
gonzo, u ciebie to jak zwykle full wypas i duża różnorodność.
Paweł, Sysunia, iwciagr, piękne fotki :ok:
Sysunia, u ciebie chociaż zima ale fotki ciągle kolorowe. :ok: :brawo:
Masz fajne miejsc na te żagwie i zawsze udaje ci się je ładnie sfotografować. :)
iwciagr, taka zima to mi się podoba chociaż bardziej ....na zdjęciach. ;)
Paweł, ja tam za zimową szatą raczej nie tęsknię chociaż przyznam, ze niektóre fotki wygadają bardzo urokliwie ze śniegiem. Sama płomiennicę fotografowałam bez śniegu i ze śniegiem i ta druga wersja bardziej mi przypadła do gustu. :ok:


Ja buszuję teraz tylko po mieście więc spotykam jedynie boczniaki, płomiennice zimowe, berłóweczki, szaroporkę podpalaną i chrząstkoskórnika i to cały repertuar. :lol:
Pokażę chociaż 3 serie boczniaków z różnych lokalizacji. :)

1.
2. I kolejna seria z innego dnia.

3.




Awatar użytkownika

Sensibility
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 18788
Rejestracja: wtorek, 12 lutego 2008, 19:30
Imię: Grażyna
Ulubione grzyby: borowik kania koźlarz
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwalił: 1374 razy
Pochwalony: 5878 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sensibility » środa, 19 grudnia 2018, 17:43

Pokazał się u nas śnieg więc zrobiłam kilka fotek płomiennic w zimowej szacie. :)
Dziś już po śniegu....i dobrze. :)



Awatar użytkownika

Sysunia
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 7498
Rejestracja: sobota, 4 stycznia 2014, 11:13
Imię: Krystyna
Ulubione grzyby: z Czerwonej listy
Pochwalił: 3824 razy
Pochwalony: 7006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Sysunia » środa, 19 grudnia 2018, 20:37

Sensibility, super boczniaki i płomiennice takoż. :) A te ze śniegiem https://nagrzyby.pl/fotki/upload/2018/1 ... 195502.jpg :drink: :ok:


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Paweł » czwartek, 20 grudnia 2018, 19:59

Sensibility, :ok: :brawo:

Henryk pisze: Henryk » 25 lis 2018, o 17:02QR_BBPOST Poszukiwanie buławki rurkowatej to zadanie dla prawdziwego desperata :doh:
Jest okazja łatwizny ;) , o ile nie było ostrych mrozów i jest biały puch. :D
Ja dzisiaj miałem sprzyjające warunki ku łatwemu namierzaniu :zdziwiony: buławek. ;)





+ bonusowy kosarz bez nart :)


Awatar użytkownika

Gali
Gimnazjalista pozyskiwacz
Gimnazjalista  pozyskiwacz
Posty: 1678
Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2012, 22:54
Imię: Sławek
Ulubione grzyby: wszystkie jadalne
Lokalizacja: Milicz
Pochwalił: 12 razy
Pochwalony: 1433 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Gali » piątek, 21 grudnia 2018, 01:23

Ale u was zima,u mnie jak na razie brak śniegu. A żeby ocieplić klimat pokażę kilka fotek którymi nie miałem okazji pochwalić się prędzej.





Awatar użytkownika

Henryk
Gimnazjalista pozyskiwacz
Gimnazjalista  pozyskiwacz
Posty: 1899
Rejestracja: niedziela, 5 czerwca 2016, 18:32
Imię: Henryk
Ulubione grzyby: borowik
Lokalizacja: Zabrze
Pochwalił: 1542 razy
Pochwalony: 1705 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Henryk » sobota, 22 grudnia 2018, 13:14

:witam: :D , Gratulacje za wytrwałość i relacje dla buszujących w dalszym ciągu po lasach :ok: :brawo: 22_12_2018 Park Leśny Zabrze
Mnie obecna pogoda jakoś nie zachęca od łazikowania po krzaczorach , pogoda jest bebe :D
Ostatnia tegoroczna wyprawa do lasu , dokładnie to osiemdziesiąta udokumentowana fotkami :roll:
Teraz sobie siedzę przy biurku , dłubie w innym hobby i gromadzę tłuszczyk tu i tam , aby przetrwać okres zimowy :lol:









:papa: :drink: od nowego roku :D



Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 26723
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8305 razy
Pochwalony: 20006 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: Paweł » sobota, 22 grudnia 2018, 20:53

Henryk pisze:Henryk QR_BBPOST Mnie obecna pogoda jakoś nie zachęca od łazikowania po krzaczorach , pogoda jest bebe
W pełni się z Tobą zgadzam co do kwestii pogody. U mnie szał białego puchu się skończył i też jest bryndza.
Henryk, piękny okaz bielszej bieli :mrgreen: -> https://nagrzyby.pl/fotki/upload/2018/1 ... M_8120.jpg :ok: :drink:


Odwiedziłem drugie znane mi stanowisko uszaka skórnikowatego. z racji dostatecznej ilości wilgoci, znakomicie się rozwija. :)






Awatar użytkownika

iwciagr
Hubiak
Hubiak
Posty: 369
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2017, 19:42
Imię: Iwona
Ulubione grzyby: Muchomory czerwone ;)
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwalił: 358 razy
Pochwalony: 615 razy
Kontakt:

Fotorelacje z grzybobrań 2018

Post autor: iwciagr » niedziela, 23 grudnia 2018, 09:49

Sysunia, Sensibility, dziękuję. :) Niestety, tak jak u innych, po białym puchu nie ma śladu, zostały kałuże i pośniegowa breja. :placze:
Paweł pisze:Zacny widok sadzawki w Otominie ;).
Paweł, wypraszam sobie! :mlotek: To nie sadzawka, tylko jezioro! :-P

Warunki są, jakie są, więc kolejny wypad do lasu po świętach albo i już w Nowym Roku... Więc tu przy okazji życzę Wam wszystkiego najlepszego na święta i grzybnego Nowego Roku! :drink: :682: :borowiczki:


ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat