Fotorelacje z grzybobrań 2013

Awatar użytkownika

Joanna
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 5152
Rejestracja: wtorek, 19 sierpnia 2008, 16:03
Ulubione grzyby: kurki, rydze, borowiki
Pochwalony: 987 razy
Kontakt:

Post autor: Joanna » czwartek, 3 października 2013, 21:51

Ale piękne zdjęcia i imponujące zbiory !
U nas tez pokazały się wreszcie borowiki. Następnym razem może zabiorę aparat, to będą zdjęcia nie tylko koszykowe. :)

Obrazek Obrazek


Awatar użytkownika

Sensibility
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 18797
Rejestracja: wtorek, 12 lutego 2008, 19:30
Imię: Grażyna
Ulubione grzyby: borowik kania koźlarz
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwalił: 1374 razy
Pochwalony: 5879 razy
Kontakt:

Post autor: Sensibility » czwartek, 3 października 2013, 22:03

Joanna, efektowne te twoje borowiki. Miło popatrzeć. :ok:
Gwiton, faktycznie widać, że wkładasz dużo serca w swoje fotki. Bardzo lubię oglądać twoje zdjęcia. Każde z nich ma coś pociągającego...
I te cudowne, bajeczne wprost widoki. Jak z pocztówek.:ok: :brawo:
http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/108744 ... e+-+25.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Awatar użytkownika

gregforet
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1040
Rejestracja: poniedziałek, 30 lipca 2012, 23:42
Ulubione grzyby: koźlarz czerwony
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 417 razy
Kontakt:

Post autor: gregforet » piątek, 4 października 2013, 07:15

Spike
No i nie trzeba było od razu napisać "Beskid"? Nie pytałem "pod którym drzewem". Może coś przegapiłem z twoich wpisów i dlatego nie miałem pojęcia "gdzie". I nikt nie mówi, że "to jest złe". Zła była twoja pierwsza odpowiedź, a już na pewno nie gentelmańska...
Życzę sukcesów, a z tego co piszesz ich ci nie brakuje :brawo:


Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 27255
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8497 razy
Pochwalony: 20656 razy
Kontakt:

Post autor: Paweł » piątek, 4 października 2013, 08:45

PAWEŁ54 pisze: Nimatsu1, :brawo: :beer:
-> http://nagrzyby.pl/atlas/316" onclick="window.open(this.href);return false;
-> http://nagrzyby.pl/atlas/406" onclick="window.open(this.href);return false;
-> http://nagrzyby.pl/atlas/194" onclick="window.open(this.href);return false;
-> http://nagrzyby.pl/atlas/408" onclick="window.open(this.href);return false;
-> http://nagrzyby.pl/atlas/53" onclick="window.open(this.href);return false;
Panie PK -już jest prawdziwy autor :) :beer: to pisał PW


Awatar użytkownika

Nimatsu1
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1422
Rejestracja: niedziela, 22 maja 2011, 11:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwalony: 291 razy
Kontakt:

Post autor: Nimatsu1 » piątek, 4 października 2013, 10:00

:ok:


Awatar użytkownika

Pan K.
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Śmiertelnie trujący zarodnikowiec
Posty: 6034
Rejestracja: piątek, 3 października 2008, 10:09
Ulubione grzyby: Borowik,podgrzybek,maślak,kurka,koźlaki przeróżne oraz kania.
Lokalizacja: Łódź
Pochwalony: 759 razy

Post autor: Pan K. » piątek, 4 października 2013, 14:04

Przejrzałem zaległości, pięknie grzybicie, wielkie brawa dla wszystkich :brawo: :brawo: :brawo: :ok: :ok: :ok: :)



Darek29
Grzybas znakomity
Grzybas znakomity
Posty: 3115
Rejestracja: wtorek, 13 września 2011, 00:09
Ulubione grzyby: duże i twarde
Lokalizacja: Pustynia Wlkp.
Pochwalony: 279 razy

Post autor: Darek29 » piątek, 4 października 2013, 15:06

Sensibility pisze:Było dokładnie tak, jak napisałeś. :ok:
Myślałam intensywnie jak i kogo nimi obdzielić, bo sama mam akurat dużo innej roboty i nie jestem w stanie się nimi zająć.
Tak właśnie myślałem. I znowu jakaś telepatia między nami ;)
Sensibility pisze:Dinozaury już nie powinni zjadać tylu grzybów, tylko jeść delikatnie.
No wiesz :lol: :? Mam nadzieje, że nie masz na myśli siebie, bo Ty jeszcze przecież w kwiecie wieku :)
Sensibility pisze:lubisz podgrzybki to i na kolację zebrałeś. Nie trzeba być zachłannym
rotfl Zachłannym nie, ale z 2-3 wiaderka grzybów na jeden wypad to by sie przydały :P Bo przez te długotrwałą susze, skąpstwo i chamstwo macochy natury grzybków w tym roku póki co ususzyłem niewiele. Większość poszła do bieżącej konsumpcji. Całe szczęście że mam jeszcze zapasy suszonych grzybów z zeszłego roku. Już przed rokiem sezon był u mnie niezły pisałem, że te zapasy suszonych grzybków jakie zrobiłem wystarczą na kilka zim. I nie myliłem sie.
Sensibility pisze:Ja fotograficznie wolę różnorodne grzybki, lepszy efekt jest
Ja w zasadzie również, ale kłóci sie to troche z moim stylem grzybobrania. Ja przeważnie tak mam, że raz wybieram sie na podgrzybki, raz na kozaki i prawdziwki, raz na maślaki itd. itp, i skupiam sie wówczas na tym głównym gatunku jaki jest tego dnia moim celem.

Paweł54 dzięki :beer: http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/1087754-2/kania.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; :brawo: Coraz ładniejsze zdjęcia maluszków robisz.
kombiii pisze:Zamierzam w sobotę skosić niezłą dawkę prawdziwków. Jadę w "pewne" miejsce. Wstrząsająca relacja z tego koszenia zadziwi wszystkich forumowiczów (mam nadzieję)
No to powodzenia :)

Jimmy6, http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/1087775-1/003.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; kani kąpiel urządziłeś ;) Ładne borowikowate :ok:
gregforet pisze:ale kolacja z całą pewnością smakowała wybornie
Oczywiście, że tak.

Doniu http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/108779 ... C_2459.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ale bajer. Majstersztyk razy 6 :brawo: No to znów mamy pozamiatane w kolejnej dekadzie :lol: Ty praktycznie z każdego grzybka potrafisz zrobić gwiazde, to wielki dar.
PAWEŁ54 pisze:Darek29, :ok: :beer:
-> http://nagrzyby.pl/atlas/307" onclick="window.open(this.href);return false;
:jupi: :beer: :ok: To już trzecia zdaje sie. Ciesze sie, bo nawet mi sie nie śniło, że moje fotki będą sie kiedykolwiek do atlasu nadawać.

Gwiton, kosisz tak piękne grzybki, że aż miło popatrzeć. http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/108607 ... e+-+09.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - przystojniak. To zdjęcie jest kapitalne: http://www.nagrzyby.pl/galeria/d/108605 ... e+-+01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; :ok: Zresztą większość Twoich zdjęć jest znakomita. Zbiory potężne, robią wrażenie. Zwłaszcza te borowiki. Gratulacje :brawo: :brawo: :beer:
Joanna, prawdziwe borowikowe perełki tam widze. Śliczności. Ręce same same składają sie do oklasków, gratuluje :brawo: :brawo: Królowa borowików wkroczyła do akcji, będzie sie działo :)


Jestem wesoły Romek mam na pustyni domek, a na niej całkiem pusty las powtarzam jeszcze raz, jestem wesoły Romek mam na pustyni domek...

Darek29
Grzybas znakomity
Grzybas znakomity
Posty: 3115
Rejestracja: wtorek, 13 września 2011, 00:09
Ulubione grzyby: duże i twarde
Lokalizacja: Pustynia Wlkp.
Pochwalony: 279 razy

Post autor: Darek29 » piątek, 4 października 2013, 15:59

Ludzie, ludzie znalazłem igłe w stogu siana :mrgreen: Ale sie ciesze :jupi: Już widze Wasze zdziwione miny - zbiesiał sie? :? :lol: Ale całkiem niedawno pisałem, że łatwiej byłoby znaleźć igłe w stogu siana niż w chwili obecnej prawdziwka w moich lasach. I przy tej kilkumiesięcznej suszy gdzie deszczu było u mnie jak na lekarstwo i obecnych regularnych nocnych przymrozkach a czasami nawet mrozach, w tym stwierdzeniu nie ma ani krzty przesady.

I dlatego ten jeden prawdziwek którego dziś trafiłem sprawił mi dużo radości. Ciesze sie, że jednak te igłe w stogu siana udało mi sie znaleźć bo nie jest to łatwe zadanie.

Gdyby wrzesień był u mnie deszczowy to wracając teraz z jednym prawdziwkiem byłbym rozczarowany zły i niepocieszony. Ale mając pełną świadomość tego jak beznadziejne warunki po suchym wrześniu (gdzie moja pustynia była w tym miesiącu jednym z najsuchszych miejsc w Polsce) w moich lasach od wielu wielu tygodni panują, jestem z tego jednego prawdziwka zadowolony bo nie spodziewałem sie go. Ba, nie wierzyłem że jeszcze w tym roku choćby jednego borowika znajde. Dlatego ten jeden prawdziwek cieszy mnie bardziej niż te kilkanaście borowików, które znajdowałem latem :)

Poza tym, prawdziwka nie trafiłem już od 3 tygodni, tym bardziej ten jeden mnie ucieszył.

Wybrałem sie dziś rano na podgrzybki. Po drodze postanowiłem jednak zajrzeć do swojej maślakowej miejscówki. Maślaków tam nie zastałem, ale na ścieżce oddzielającej dwa młodniki sosnowe z domieszką brzózek wśród traw zauważyłem jakiś ciemny łepek. Po nachyleniu sie z radością stwierdziłem że to prawdziwek :jupi: Czuje pismo nosem, że to mój ostatni w tym sezonie dlatego też zrobiłem mu dość długą i szeroką sesje zdjęciową.
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Grzybków znalazłem oczywiście więcej, trafił sie również koźlarz babka, zajączek i podgrzybki brunatne, ale reszta zdjęć wkrótce.
Ostatnio zmieniony piątek, 4 października 2013, 16:38 przez Darek29, łącznie zmieniany 1 raz.


Jestem wesoły Romek mam na pustyni domek, a na niej całkiem pusty las powtarzam jeszcze raz, jestem wesoły Romek mam na pustyni domek...
Awatar użytkownika

johnny40
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1361
Rejestracja: sobota, 10 maja 2008, 23:49
Ulubione grzyby: prawdziwki ,kurki,podgrzybki,maślaczki
Lokalizacja: Żory
Pochwalony: 179 razy

Post autor: johnny40 » piątek, 4 października 2013, 16:11

gregforet pisze:Spike
No i nie trzeba było od razu napisać "Beskid"? Nie pytałem "pod którym drzewem". Może coś przegapiłem z twoich wpisów i dlatego nie miałem pojęcia "gdzie". I nikt nie mówi, że "to jest złe". Zła była twoja pierwsza odpowiedź, a już na pewno nie gentelmańska...
Życzę sukcesów, a z tego co piszesz ich ci nie brakuje :brawo:
gregforet, mi spike na priva też napisał, .....w górach panie w górach ........, wiesz pojecie względne długości ponad 500km , już napisanie same Beskidy to też z 200km ,jak już pisałem Kombii mi napisał gdzie, a nie mówię już o marcinku , ten napisał mi drogę i miejsce na rydze z dokładnością do 10m . Wielkie dzięki koledzy. :beer: :beer:


kto nie pyta ten błądzi po lesie
Awatar użytkownika

Paweł
Grzyb chroniony!
Grzyb chroniony!
Posty: 27255
Rejestracja: czwartek, 6 stycznia 2011, 18:43
Lokalizacja: Poznań - Winiary
Pochwalił: 8497 razy
Pochwalony: 20656 razy
Kontakt:

Post autor: Paweł » piątek, 4 października 2013, 17:22

Jimmy6, Doniu, Gwiton, Joanna, Darek29, :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:

Gwiton, galerię przejrzę w celach flancowania do atlasu :P
Joanna pisze: Następnym razem może zabiorę aparat, to będą zdjęcia nie tylko koszykowe. :)
Żadne może , mają być atlasowe :) ewentualnie atłasowe :D


Darek29- :brawo: ostatnia pasuje do nowego wątku :) poszukasz to wmontujesz ;)

Niestety w lesie zimno i robi się sucho - brak u nas porannych mgiełek :( Większe usychają a małe pleśnieją :?

Obrazek Obrazek Obrazek
żurnalowy :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
zielonawy i cytrynowy - parka - singiel lekko wgnieciony - jeden,dwa,
a jednak jeden :)



Darek29
Grzybas znakomity
Grzybas znakomity
Posty: 3115
Rejestracja: wtorek, 13 września 2011, 00:09
Ulubione grzyby: duże i twarde
Lokalizacja: Pustynia Wlkp.
Pochwalony: 279 razy

Post autor: Darek29 » piątek, 4 października 2013, 17:37

PAWEŁ54 pisze:ostatnia pasuje do nowego wątku :) poszukasz to wmontujesz
Ale do jakiego nowego wątku? :P
Ostatnio zmieniony piątek, 4 października 2013, 18:11 przez Darek29, łącznie zmieniany 1 raz.


Jestem wesoły Romek mam na pustyni domek, a na niej całkiem pusty las powtarzam jeszcze raz, jestem wesoły Romek mam na pustyni domek...
Awatar użytkownika

gregforet
Grzybobiorca
Grzybobiorca
Posty: 1040
Rejestracja: poniedziałek, 30 lipca 2012, 23:42
Ulubione grzyby: koźlarz czerwony
Lokalizacja: Kraków
Pochwalony: 417 razy
Kontakt:

Post autor: gregforet » piątek, 4 października 2013, 17:38

Darek29, Gwiton, Paweł54 :jupi: :jupi: :jupi:
Joanna Chyba cię ściągnąłem myślami, bo nie dalej jak wczoraj, myślałem że we Francji w tym roku grzybów ne pas
johnny40 pisze:
gregforet, mi spike na priva też napisał, .....w górach panie w górach ........, wiesz pojecie względne długości ponad 500km , już napisanie same Beskidy to też z 200km ,jak już pisałem Kombii mi napisał gdzie, a nie mówię już o marcinku , ten napisał mi drogę i miejsce na rydze z dokładnością do 10m . Wielkie dzięki koledzy. :beer: :beer:
johnny40
Nie ma co roztrząsać, są różni ludzie ;)


Awatar użytkownika

kombiii
Gimnazjalista pozyskiwacz
Gimnazjalista  pozyskiwacz
Posty: 1727
Rejestracja: wtorek, 4 września 2012, 13:24
Ulubione grzyby: prawdziwek, borowik oraz boletus edulis
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwalił: 109 razy
Pochwalony: 494 razy
Kontakt:

Post autor: kombiii » piątek, 4 października 2013, 18:12

johnny40 pisze: Kombii a nie potrzebujesz kogoś do noszenia koszy ??? ;) rotfl , że noce zimne to dobrze prawuski będą bez lokatorów.
Jeśli będą ;)
Darek29 pisze: Grzybków znalazłem oczywiście więcej
No widzisz, doczekałeś się :brawo:
johnny40 pisze: spike na priva też napisał, .....w górach panie w górach
:lol: Jajcarz czyli :lol:

Gwiton pięknie! :shock:
PAWEŁ54 Mam nadzieję, że się znowuż uda, dzięki i wzajemnie życzę powodzenia w jutrzejszej, niechybnej wycince :)


Zdobywca II miejsca w fotce dekady 21-31 lipca :) w 2014 roku

Darek29
Grzybas znakomity
Grzybas znakomity
Posty: 3115
Rejestracja: wtorek, 13 września 2011, 00:09
Ulubione grzyby: duże i twarde
Lokalizacja: Pustynia Wlkp.
Pochwalony: 279 razy

Post autor: Darek29 » piątek, 4 października 2013, 18:14

Paweł54, już wiem o jaki wątek chodzi. Dość szybko go namierzyłem :) Rozejrzałem sie troche i widze, że założyłeś nowy temat: http://forum.nagrzyby.pl/viewtopic.php?f=1&t=14587" onclick="window.open(this.href);return false; . Wkrótce go odwiedze :ok:
kombiii pisze:No widzisz, doczekałeś się :brawo:
No dzięki :beer: Ale niestety nie bardzo. Prawdziwek był tylko jeden, choć i tak bardzo mnie ucieszył. Reszta to głównie podgrzybki, których i tak było niewiele. Choć na kolacje będzie. W minionym tygodniu grzybów było w moich lasach dużo więcej i moje zbiory też były większe niż dziś. Ale teraz grzyby są już na wykończeniu, to już końcówka pojawu. Dawno już nie padało, susza i conocne przymrozki robią swoje :roll:


Jestem wesoły Romek mam na pustyni domek, a na niej całkiem pusty las powtarzam jeszcze raz, jestem wesoły Romek mam na pustyni domek...

cinkusss

Post autor: cinkusss » piątek, 4 października 2013, 20:26

miejscowi mowia ze nie ma grzybow heh i niby poczatki ale to moze byc ok, bo same mlode i wszystko zdrowe( wyjechalem z domu jak bylo -4:)
http://img29.imageshack.us/img29/9633/3m7u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img600.imageshack.us/img600/1173/sec5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img823.imageshack.us/img823/4240/hyxk.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img29.imageshack.us/img29/9633/3m7u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

a ten stal obok drogi http://img22.imageshack.us/img22/2053/qf38.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; zdjecie nie oddaje tego ale nie szlo go objac taka mial noge wszystkie zdrowe
a ogolnie u mnie lipa z grzybami nic w tym roku nie ma ciekawego:(


Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat